2012-03-12
 16:06:07

Utvecklingssamtal.

Idag hade vi utvecklingssamtal på engelskan.

Det gick väldigt bra! Hon vet att jag kommer få ett bra slutbetyg och tycker jag är en stor tillgång för klassen. Jag ser saker ur en annan vinkel än hon som lärare och de andra som elever gör. Och att jag är oerhört duktig!

Hon frågade varför jag hade sökt kursen och sa att jag inte behövde fokusera så mycket på grammatiken (det jag har svårt med) För det kommer naturligt för min del! (den engelska grammatiken)

Skojskoj! I morgon väntar dataprov och jag känner mig ganska självsäker nu om jag ska vara ärlig.. Gått igenom med F vilka delar som gör vad och de andra har jag oxå koll på... Såååå, Nervös är jag inför FE provet på onsdag. Det kommer nog bli lite svårare.. Typ VG bara?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: