2012-04-13
 07:04:48

God morgon tjockbullar!

Vilken underbar dag!

Vaknade utan att vara det minsta trött. Kaffe i handen och en varm kofta!
Mmm mer än så behöver man egentligen inte!
Vädret är ju skit men det ordnar nog upp sig så småning om det oxå!
Igår satt jag och gjorde läxa som skulle in idag.. dock så gjorde jag inte riktigt den som man skulle...
Vi skulle ha 5 stycken ur en text som vi kommenterade.. Jag blev så arg på hela upplägget..
Vaddå fem stycken?? Jag vill antingen skriva om allt eller inget..

Slutade med att jag inte skrev någonting om alltihop.
Men jag vet oxå att det viktiga är inte VAD vi skriver, utan ATT vi skriver!

Snart bär det iväg en sväng men först har jag lite att fixa så kan itne sitta här hela dagen ;)

Ps.
Jag har inga problem med att ta bort oönskade saker. ;) I told you i was untouchable, right?
MEN! Ett mycket gott råd till er läsare är att gå in någon annan stans om det stör er så jävla mycket med mig.
Jag menar? Det är inte jag som klickar mig in på MIN blogg och irriterar mig eller facineras över hur eller vad jag skriver?
DU kommer må oerhört mycket bättre om du bara låter bli. Tänk på dig själv i stället! det finns säkert viktigare saker i ditt liv, än vad jag gör. Hahaha ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: