2012-03-17
 21:21:34

Lördagkväll....

God kväll.. Vad har ni för er? Själv har jag en minnestripp tillbaka till tiden då man började förstå sig på världen. Att inte vara vuxen. Men inte barn heller. Där lek och ansvar var två mycket svårvägda saker. En tidig tonår. och en början på ngt nytt.. En sådan tid som man aldrig glömmer! Här är några låtar som får mig att minnas lite extra hur nervös man var dendär gången killen med stort K skulle bjuda upp  på den enda tryckaren som fanns just då! Sista låten.... Sista låten innan alla småflickor kl 21.00 fick ta sig hem och berätta vilka som var på diskot vilka tävlingar man vunnit... En tid som jag hoppas kommer vara precis lika spännande idag för det små liven. Jag önskar verkligen min son samma lycka jag hade dessa gånger jag var ute på diskon :) Och fick komma
hem till fotmassage för man dansat så fötterna svullnad (läs hoppat som små galningar i otakt och köpt läsk och godis för en tjuga eller två (räckte långt då kan jag lova!) Aaahhh... Ljuva tider.. Idag sitter jag och vräker i mig godis för en tjuga eller två (45 kr på ica maxis 10kr erbjduande! WHOPPA! Nästan 5 kilo alltså! Snygg som man är kan man ju göra det utan att skämmas! Liten har sovit sen någon timme tillbaka och snart ska jag oxå gå och lägga mig. Blir nog tidigt i morgon....












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: