2012-03-16
 19:47:53

Kommentarer.

En sak vill jag att ni har jävligt klart för er.. Detta är min blogg..


Här skriver jag precis vad jag vill. Hur jag vill. När jag vill. 

Passar det er inte att lämna en kommentar med mail så kommer den inte att besvaras! Och skulle det vara så att ni lämnar mail eller kommentar och jag känner för att radera dem eller inte ens bry mig om dem så gör jag inte det heller.. OK??

Ni som efter detta forsätter skicka dumma kommentarer utan dessa krav kan slicka min röv. Yes thats right!!
Och eftersom ni inte kunde veta detta innan börjar reglerna att gälla från och med nu. Så jag gör ett undantag idag!!


Däremot är jag ingen hemsk människa mot er som beter er rätt! Som har ryggrad att stå för vilka ni är. Vad ni gör osv. Jag öppnar mitt hem för personer som förtjänar det. Och lika snabbt kommer jag stänga den dörren igen om du visar dig vara oförtjänt av en plats i mitt liv! Jag lägger inte ner tid på förlorare lixom.
GODISET FÖR 10 kr KILOT är enbart för stamkunder på ICAMAXI GÄVLE ENBART I MORGON LÖRDAG 17:e MARS 2012! ENBART MOT KUPONG Detta kommer även att raderas om några timmar så hoppas du hunnit se det då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: