2012-03-14
 09:29:41

Johan Glans!

Har alltid haft en liten förkärlek till den underbara Johan Glans.
Ungefär samma som jag har till Björn Gustavsson (den yngre)...
Underbara killar som måste ha charm då utseendet inte riktigt räcker till för dem...
(nåja de är inte fula, Men inte riktigt min smak ;)


I morse så var Johan Glans på radion och jag lyssnade ju självklart lite sporadiskt när jag plockade in disken.
Och vad sa han då när han fick frågan om vem som var den roligaste tjejen?
Sin fru!

Herre min gud, att killen är bra trodde jag ju inte! Men han är stolt över sin tjej och står upp för henne!
Han berättade öppet om hur vacker och fin och omtänksam hon var!

Fler killar borde stå upp för sina kvinnor. DET är sexigt! Det är sådant som får tjejer att förstå varför de valt just den killen istället för någon annan! Istället för att sitta och snacka skit om sina tjejer hemma och sukta efter alla andra tjejer. Vet inte huuuuuuur många gånger man blir äcklad över att killen har tjej men ändå limmar på en?
Ni bevisar ju bara vilka svin ni är. Och om något år så sitter ni där igen med den nya tjejen och längtar efter nästa. Usch och fy!


Stå upp för era tjejer vare sig de ser det eller inte! allra hellst när de inte ser det...
Det är då ni visar vilka män ni är.

Har ett jätte bra exempel. Var uppe i sälen med en familj en gång för några år sedan.
Lillebrodern satt och snackade skit om sin syster för att de hade haft en dispyt. Jag, lillebror och mannen åkte till pizzerian. Och då röt mannen ifrån. Jävlar vad arg han blev! Han sa det att Hon gör allt för att alla ska ha det bra! Och att han ens har mage att klaga på sin syster. Vad gör han själv? Vad har han gjort för henne som hon inte gjort för honom?
Wow... Dethär var i ett förhållande som jag inte riktigt förtod mig på. Men efter den gången förtod jag att han älskade henne och inte skulle göra henne besviken ute på en ensamkväll med sina killkompisar (som för övrig skedde mer ofta än sällan)
När jag berättade dethär för frun ungefär en vecka efteråt blev hon så glad att hon började gråta av lycka!!


Vad betyder mest för dig??




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: