2012-03-11
 12:57:37

Hmmmpf..

Ibland får man vara glad för det fina man har! allt det vackra som inte bara finns i närheten utan även i världen.
Specielt sådanahär dagar som jag blir riktigt irriterad!

Huset i gislaved ska säljas. Och det är en himla massa plock som ska göras.
Jag ärknar mig till en i familjen. Eller? När jag var lite så blev jag LOVAD en viss sak om det skulle vara så att någon skulle få det.. Nu ser jag att systeryster har fått den! Ok Jätte kul för henne! Oerhört glad att det blev såpp att någon faktiskt ville bevara den.... Men känner mig oxå lite bortglömd att mamma inte kom ihåg att hon redan lovat bort den till mig...



Nu är det inte världens ände! Absolut inte. Jag är glad att hon kan hjälpa till att plocka ihop huset nu när mamma ligger med ryggskott och jag har oerhört dåligt samvete att jag inte kan vara med och hjälpa till. Men det är för långt avstånd emellan.. Bättre att Lina tar väl hand om den och att den stannar i blodsledet. Än att den slängs och hamnar på någon tipp någonstans..... Eller?! Ja självklart är det så!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: