2012-01-29
 13:59:00

Update om gårdagen.

Ja då ska jag försöka sammanfatta kvällen igår då!
Började ju med att vi hoppade på FEL buss.. Eller.. Det var rätt buss.. Men den gick åt FEL HÅLL!
Så efter typ tio minuter så frågade jag en medpassagerare när vi kommer till vår hållplats.. Men det är åt andra hållet säger hon då..
Ööööhh.... ÒK??
Går framt ill bussföraren som säger att det kommer gå fortare för oss att hoppa av och ta nästa buss tillbaka än att åka med honom runt tillbaka för det skulle tydligen ta 1½ timme. Så vi hoppar av och går över till andra sidan vägen.
Där väntar vi en kvart ungefär. Lättklädda utan några riktiga vinterkläder. Så det var lagom kallt kan jag berätta.
Efter den kvarten har gått och vi hoppar på bussen.... Visar det sig att det är SAMMA bussochatt vi inte hade behövt vänta ute utan bara lugnt och fint sitta kvar på bussen.. Vi hade ju alltid en biljett i af! Haha
Så vi kommer fram till Maria men nästan 2 timmar sent.pg tågen som inte passade och liknande. Och så är vi där i ungefär en timme innan A säger att hon inte kommer. För att hon inte får sin vilja igenom att gå till det stället HON vill?! När vi andra inte vill dit.. Så sket i henne... Drog till Platina, Med bussen. SAMMA FÖRARE igen så han bara skrattade för sitt misstag och gav oss billigare resa    Snälla mannen :)
Dansade så mycket som det gick med tanke på knäet. Såfort jag hade tyngd på de benet tappade jag balansen och måste sett bra full ut vissa gånger trots att jag var spik nykter..( i smirnoff-ice bara)

Så vi gick iväg till sista tåget när det var dags. Då var det en tjej som missade sitt sista tåg till upplandsväsby. Och så visade sig att vi satt på fel perong fick SPRINGA för att hinna med vårat tåg. Men hem kom vi. I behåll oxå. Och lagade lite mat hemma för vi var så hungriga.. Nu har vi precis käkat frukost.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: