2012-01-31
 11:00:57

Trött på bilderna.

Ok. Jag är så överextremt trött på snygga bilder på allas bloggar om hur mysigt och trevligt och städat det är JÄMT!
Sen är jag sjukt trött på att jag är så dåglig på att lägga upp bilder oxå...
Så här kommer en bild på min Gf spagetti och köttfärssås. Inte så vacker. Men gott. Dock har jag ingen matlust, kände jag så det åker in i kylen med lite plast över sig så får jag försöka trycka i mig resten i kväll.
Sitter som bäst och ska göra mig i ordning..

Som ni säkert upptäckt, så sitter jag i filten och äter.
Något som är absolut nödvändigt när man bor i en igloo om ni frågar mig.. 17.0 grader innomhus just nu.
Hoppas inte så mycket mer försvinner tills ikväll så det äntligen kan bli varmt och mysig igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: