2012-01-14
 19:21:08

Spetsbolero.

Ska ju in till Gävle i morgon.. Ska besöka en tygbutik för att köpa lite spetstyg.
Tänkte mig ett vitt ett svart och kanske ngt turkost?
Ska sy mig några spetsbolero så att man kan gå i linne till skolan. Så snyggt och enkelt att piffa till en hel outfit emd det.
Nu är inte jag ngn modekvinna direkt utan det är ngt som jag själv tycker är snyggt.
Hade en vit när jag träffade F som jag köpt på barnavdelningen (ja jag var så smal då, viktproblem hallå?)
Nu är det dock fel åt andra håller i stället och jag undrar när jag ska få en bra ordning pådethär med att hetsäta/svälta.

Då menar jag inte dendär stickade som så många har. Ne, det är nog inte ens en bolero jag menar HAHA :P

Men iaf som en litenliten poncho som har ärmar?! Som man hänger över axlarna och som går strax under bysten.Ja Kalla det vad ni vill Jag vet iaf vad jag menar... Snäll min samob är som låter mig hållas i alla mina galna projekt. Det ena värre än det andra.....

Kan ju lägga ut en bild sen när jag är färdig:P Höhö..
Eller så kan man sy på en spetskant i botten av sitt linne. Det tycker jag oxå är fint under en annan tröjja. 
Superpoppis när jag gick i högstadiet för typ 8-9 år sedan?!? Men fortfarande tycker jag det är gulligt :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: