2012-01-03
 10:51:25

Schema strul...

Snackade med skolan innan julen om att schemat inte stämde för mig till de kurser jag ska gå nu..
fick som svar att schemat inte var färdigt. Och skulle avvakta.
Nu när jag kollar igen är schemat inte alls ändrat så jag ringer in till dem och kollar.
Jo men schemat är visst färdigt. Då får du plocka bort kurser... WHAAAT???!
VIlka jävla nötter! Hur fan tänkte de där?
Varför itne börja med att först göra schemat. Låta folk söka efter det. Och sedan ta in antagningarna?

Så ringde jag till dagis oxå. Skulle fråga hur jag la in tiden som jag behöver för liten när jag är på skolan.
Jag gjorde efter konstens alla regler men ÄNDÅ gick det inte....???
Ringde tillbaka och de sa hur jag skulle göra.. Tror ni det gick?
Nee... Schemat går inte ändra via min inlogg så det är en bugg där. Måste kontakta tillverkaren. ?!

Hursom.
Nu sitter jag på nålar om undrar om jag kommer in på den sista kursen jag sökt eftersom jag tidigare tackat nej till den då den krockade med en övrig kurs. Men då jag var tvungen att plcoka bort den kursen pga en annan kurs jag hellre går så vill jag ju nu ta den första jag valde bort...
Krångligt dethär... ;(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: