2012-01-19
 16:00:14

Organisation och Ledarskap.

Idag har jag gjort min sista "förstalektion" denna terminen. Nu kommer vi att vörja på riktigt.
Jag ser verkligen fram emot det!!

Har träffat en hel del spännande människor och Nämnde jag att lärarna är FANTASTISKA!

Jag känner mig smart och jag får respons på mina frågor.

I Skolan (när jag var yngre) Vågade jag inte ta plats på samma sätt. Jag satt längst bak, pratade med alla om allt annant än det vi var där för att göra. När läraren sa ngt så var det inget bra...

Men nu känner jag helt annorlunda. Jag har inget att vara rädd för. Jag sätter mig långt fram jag ställer motfrågor jag räcker upp handen och jag är Aktiv! Fy satan vilket bra val att börja skolan!


Johannes

Ledarskap är en viktig del, som alla chefer faktiskt borde ha en gnutta av. Tyvärr ser det inte ut så idag.



Intressant blogg!



PUBLICERAT: 2012-02-06, 18:31:56 | URL: http://chefskap.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: