2012-01-04
 11:26:46

Njuta av någons olycka...

Varsågoda, Självklart får ni som läser, njuta fruktansvärt mycket i min olycka.
Om det är därför ni läser så tänker jag inte be er gå någon annan stans. Men helt ärligt förstår jag inte varför man skulle vilja det?
Så kallade vänner som behandlat mig illa!
Nu pratar jag inte om att man inte dyker upp på angiven tid eller om någon glömt en fika på stan!
Nej jag snackar om de vänner som gick bakom ryggen och snackade skit. Inte bara om en utan med flera. Det blev som ett förgiftat spindelnät.
Och jag vet att NI är här inne och läser oxå.
Självklart är det så! Varför skulle ni inte göra det?
Jag mår bra nu. Jag bor fint. Jag har turen att kunna vara vuxen ena veckan och ägna ALL min tid åt min son andra veckan.
Jag har världens finaste sambo. Livet verkar perfekt?!
Men som för alla andra har även jag brister. Och eftersom jag inee umgås med er falskaF*ttor längre så måste ni ju få tag på skvaller någon annan stans.... HÄR!
Det är så kul att sprida rykten om att jag skulle vara gravid.
Men vem framstårdu som efteråt?
Det är så kul att gotta sig i min olycka när någont har hänt. För "hon ska inte tro att hon är ngt"
Vet ni vad?
Jag tror inte jag är ngt.
NI tror jag är ngt.
Skillnaden på mig och dem skulle jag vilja påstå är att jag inte sitter hemma och hånler när ngt jobbigt drabbar dem.
Inte heller om de skulle ha en svår period. Jag ignorerar er fullständigt. Så varsågoda och fortsätt gotta er.
Jag har dock inget smaskigt att bjuda på.


Är det så att en kompis till mig inte dyker upp? DÅ RINGER JAG DEM KOMPISEN och frågar vart den är.
OM det hänt något.
Jag skiter inte i det och går bakom den personens rygg.
Jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: