2012-01-13
 08:06:35

My bad.

Usch så hemsk jag känner mig. Oftast när man försover sig är det ju endast sitt egna fel.
Men när det gäller F så är det bara mitt fel! Jag hade ställt larmet.
Men pga de tidiga mornarna vi haft denna veckan med liten var jag rädd att han skulle vakna om jag inte stämngde av det direkt. Så varken jag eller F han att vakna ordentligt och fortsatte sova såklart.
Han kan ju som tur är ta bilden till jobbet när sådanthär sker.
Men jag känner mig ändå inte helt okej med att jag sabbar hans morgonrutiner. :p
Liten ska åka idag. :( Så jag hade planerat att färga håret i kväll.
Utväxt i all sin ära. Sombre look är ju superhett i Hollywood. Men jag föredrar nog ändå att ha en jämn färg över hela håret ist. 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: