2012-01-11
 15:22:29

Mitt ♥

Herregud vad jag är lycklig att jag har F. Iof så ger han inte så många komplimanger. Dock visar han varje dag att han  älskar mig. Och jag kan känna det samma tillbaka! Det är underbart.
Han kommer med små men dock väldigt uppskattade presenter med jämna mellanrum.
Han respekterar mig. Fullt ut...
Men idag efter en pissig dag så satt jag mig precis ner för att kolla mailen.
Och min mail har autoinlogg på chatten.

Då är det en kille där som jag chattade med 2 gånger innan jag träffade Fredrik.
Idag var han inne samtidigt som mig. Det första han skrev var en fråga om jag fortfarande inte var singel?!
Jag skrattade och sa det att Nej, Det är jag verkligen inte.

Tillåt mig citera hans nästa kommentar... 
"du är juh vacker som en gudinna med världens sexigaste rumpa.."
Haha... Jojoo.. gudinna är väl kanske att ta i tänkte jag med tackade och tog emot.
Dock har han ju inte sett min rumpa utan kläder på. Men jag minns att jag frågade honom på cam en gång när ajg skulle till F om det jag hade på mig var ok..?!
Och nu typ 2 år senare har han ändå inte glömt de?
Jag antar att jag måste strålat något enormt den dagen.. Men skulle ju till Smygarn som han så vackert kallades då.
Och är man inte vackrast när man precis träffat någon?
Man duschar står framför spegeln, provar en massa olika kläder... Ja men är tipptopp!! Men ganska snart så blir man bekväm. och vilken tur är itne det? Jag hade ALDRIG orkat vara "perfekt" varje dag... Och vilken tur att F har mig, Som faktiskt kan ta åt mig av sådana kommentarer och direkt tänka på att jag inte vill ha dem, Utan att jag är så otroligt nöjd med just min sambo och vårt förhållande! Wow vad lyckligt lottad jag känner mig för det!
♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: