2012-01-31
 10:33:24

LSD VS Heroin.

Haha... Ja man kan ju fundera på om jag verkligen drömde om rätt drog? Måste ju varit LSD jag tog.
Ajaa.. Men skit samma, det är svåra samtalsämnen.

Morfin som heroin utvinns av har jag ju mått fantastiskt bra utav. Och skulle väll lätt kunna jämföra det med en bra salongsberusning. Förutom klådan jag fick utav den..
Då måste Ju heroin vara typ som en jävligt jobbig snefylla?! Plus alla de jobbiga bieffekterna som kommer med dem? Förstoppning/diaree, kräkningar, ömmhet, sömnlöshet..
Och tar vi då LSD som påminner mig om just min dröm med äventyr och härliga färger i olika kombinationer.
Som tydligen ska vara den bästa och sämsta drogen på samma gång..
Desutom känner jag ju igen dethär med att det tog ett tag innan drogen började verka i min kropp. Och att färgerna rörde sig på stilla objekt?!

Ni får tänka vad ni vill men jag tyckte detta var lite intressant då jag faktiskt tog en LSDtripp (som i drömmen hette heroin)  i en av mina drömmar. Så uppenbart och tydligt. Dock är det inget jag skulle utsätta varken mig själv eller min familj för... Tänk på det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: