2012-01-29
 17:51:00

Knep och knåp.

Har ägnat större delen av dagen till att sy. Detdär jag snackade om för ett tag sedan. Blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag tycker ändå att jag lyckats fruktansvärt bra  även UTAN mönster...
Några små justeringar så är det tipptop sen! Gjorde dock sönder nålen efter några timmars syende och tyckte det var ett bra tecken på att ta paus.
Fick ju en finfin! ! ! ring av En tjejkompis på nyår oxå. Och den tål jag tyvärr inte.. Tog på mig den igår när vi var ute. Men jag kännde ganska snabbt att det började klia trots att jag hade nagellack på den. Så idag gjorde jag om den till ett armband i stället.! Mycket snyggt om ni frågar mig... Eller.. Ja SKITSNYGGT faktiskt. Kul att jag fortfarande kan använda den trotts att jag inte tål den. Men på ett annat sätt. för det hade inte varit kul att slänga den. Så Erica... Sorry att jag förstörde den :( Men tack för armbandet kanske jag ska säga istället?! KRAM
Snart bör vi äta mat. Vi har bara käkat frukost och även om det har varit fantastiskt väder ute idag har jag inte ens öppnat ett fönster. Sen måste vi ha matlådor tills i morgon oxå. Så vi kanske hörs senare.. Funderar på kycklinggrytan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: