2012-01-14
 17:30:54

Impulsköp?

Älskling står nere och gör mat.
Själv skulle jag upp och leta efter telefonen. Men till vilken nytta då egentligen? Den funkar ju ändå inte som den ska.
Vi skulle handla mögelost till maten och kaffe såklart...
Och kom hem med ölkorv, glass, chips, mossarellaost. creme bonjour. Marinerade vitlöksklyftor.
Impulsköp alltihop och bara saker som jag fullkomligt älskar!!
Lyx om ni fråga mig....

Men mitt i all haft så höll jag på att glömma mögelosten och fick, när vi nästann var framme vid kassorna vända tillbaka.. När vi väl packar upp på bandet så har vi ändå glöm kaffet.. F springer iväg.
Och när vi packar upp allt hemma,..... Kommer vi på minst 3 saker vi ändå glömt att handla..
Har ni hört att det är bäst att handla när man är mätt?
Iaf.. Vi ska snart käka och jag vill inte sitta uppe i soffan så länge till utan ner och hjälpa till.
(Vem vet hur det slutar annars Hahah!)

I morgon blir det STORhandling igen. Jag älskar storhandling och tycker det är bland det roligaste som finns.
Kan aldrig vara seriös och tråkig inne på maxi. Kommer typ till barnkläderna innan jag ballar ur och gör en massa konstiga miner.. Det ska vara kul att handla mat. Inte tråkigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: