2012-01-22
 18:22:17

Förbereder.

Inför morgondagen.. Det som är typ alla föräldrars vardag...
Men det är faktiskt FÖRSTA gången jag ska lämna min son på dagis på detta sättet!
Kommer jag glömma ngt hemma ?Komemr jag hinan emd tåget? Komemr jag klara gå hela vägen fram och tillbaka?? fram och tillbaka igen? Vi pratar om att gå nästan
Nervöst. Spännande och tragiskt..
Tragiskt att människor ska vara så upptagna att vi måste betala andra för att ta hand om våra egna.
I min värld.
Där bor folk i harmoni... Man engagerar sina barn och går tillbaka till människans natur.
Det finns så många förebilder när det gäller detta... Själv är jag inte fullgod. Jag låter kaxig när jag skriver. Men detta är min fristad! Här får jag skriva det jag känenr det jag upplever. Hur jag upplever det osv...
Några dagasedan skrev jag att jag brände av mitt hår för att jag glömde av tiden?!
LÖGN!!!! Det gjorde jag för att ni som läser ska ta ALLT ni läser med en gnutta salt.
Tänk på det varje gång ni läser en text. Vad är det för källa till kunskapen ni besitter?
Jag är skitnöjd med färgen.
Folk kan vara precis vilka de vill på internet. Remeber that!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: