2012-01-26
 09:52:32

Ett brutalt uppvaknande

Vi är tillbaka på ruta ett..
Första gången vi såg dessa svinkoppor var precis efter en magsjuka.
Och nu i morse vaknade vi 05.16 för att liten kräktes. Jag undrar om det är antibiotikan han äter som han inte tål. Det är iof en av biverkningarna att kräkas men jag gillar det inte. Ge en sådan liten antibiotika över huvudtaget ställer jag mig tveksam till. Men så behövdes det ju oxå! Men nu efter så många gånger? Jag funderar på om det är någonting annat.
Hur som, Det är sista gången han äter antibiotika. Och funkar det inte denna gången så kommer han få en remiss till hudläkarna för att kolla vad det är då det inte gett utslag på varken blodprov, halsprov eller kopp-prov.
I morgonbitti är det sjukgymnasten som väntar för min del. Ska väl förhoppnigsvis få bukt på mitt förbaskade knä äntligen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: