2012-01-12
 22:15:15

Ett äpple om dagen..

Blev en sväng till storstaden Tierp för att handla lite bljor. Och som alltid när man handlar kommer man hem med massa onödigt... Och då syftar jag framför allt på Godis.
Tog en välbehövd sväng till lekplatsen idag oxå. Men det var gränsen klarar verkligen inte av ngt alls längre.
Hur långt han det vara dit fram ocht illbaka?
Max en kilometer. Sen så sätter det igång igen.
Som tur är ska jag till sjukhuset den 20:e Tierps sjukhus,.. Suck! Hoppas hon förstår vad jag har för problem ist för att skcika hem mig och säga att allt är som det ska..
Nej du, allt är inte som det ska. Jag är 23 år. Jag ska kunna gå fram och tillbaka till lekplatsen i vårat kvarter utan att behöva lida i flera dagar för det! Har lärt mig att hantera det till viss mån. Men vissa dagar tar det över helt och hållet.

Har bakat idag igen. Köket och resten av huset ser ut som ett bombnedslag.
Men då Liten inte kommit till ro förens efter flera timmar efter läggdags, så har man inte hunnit med så mycket mer än att fokusera på det. På dagarna är det ingen ide. 

Jag känner ett stort ebhov utav den kommande helgen innan skolan börjar....

Skolan.. Stort, läskigt spännande och fantastiskt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: