2012-01-26
 12:35:00

Däckade vid 8.

Hahaha!! ÅÅ jag glömde ju berätta!
Igår när liten skulle sova. (Vi lägger honom alltid vid 19.00 men igår blev det vid halv åtta pga vissa omständigheter...)
Så gjorde jag som vanligt. Jag gick och borstade tänderna kollade på tv 5 minuter och räknade ner. SEn gick vi och la oss ihop så höll han mig i handen tills han somnade..
Och här kommer det svåra! Att vänta tillräckligt länge så han inte vaknar när man smyger ut igen.. Men att inte själv somna så man förstör hela kvällen.. Men igår.. Igår slocknade jag nog lika snabbt som liten. Antar att det är medicinen jag äter som gör mig lite trött. Men sen så väkte F mig och jag frös något fruktansvärt. Jag ville inte kliva upp.. Om jag kännt mig död de senaste månaderna så kännde jag mig som ett roadkill igår! Två täcken + kläder. Och jag frös ändå. Orkade inte ens att gå upp och borsta tänderna. Och vid halv tio kom älskling med min medicin och väkte mig lite försiktigt.. SÅ underbar han är..
Ni kanske förstår att det först ajag jorde i morse var att borsta tänderna? Huu avsky den kläggig beläggningen som kommer på tänderna när man "missat" så som jag gjorde igår. Han man då ätit eller druckit ngt sött blir det ännu värre! Och igår åt jag chokladfondue... Herre min skapare vad slut jag var...Hahaha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: