2012-01-12
 11:00:18

ANNA!!!

Anna... När du ser dethär.. Ring mig!

Behöver en liten Anna dos just nu känner jag.. Du måste flytta hem till Sverige igen!
Vad tusan 2011 var det bästa året för oss på länge. Sen typ 2004! Tänkte ju att 2012 inte får vara sämre.
Jag har snackat lite med Emelie och att vi kommer ner till Malta när jag har lov??
Känner Jag Emelie och mig själv rätt så blir det inget :P Haha! You know us too right? Men det är tanken som räknas, Eller hur!
Kom precis på att vi kännt varandra i snart 8 år!! Hur sjukt är inte det? Tänk så mycket vi hunnit med på dessa 8 år!
Och då har vi bott med halva sverige emellan oss, Eller förlåt. Många gånger till och med på andra sidan jorden ifrån varandra...  :O Hur sjukt!?  Det är en tredjedel av mitt liv....?!!

Hörs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: