2012-01-10
 15:20:46

04.34

Japp jag hade rätt.. Liten vaknade supertidigt igen! Redan 04:34
Varför? Jag vet inte.. NAturligt för barn i den åldern dock..
Vid ca 05: 30 somnade han som tur var om igen och sov nästan till halv åtta.
SKÖNT! Annars hade jag haft en trottsig liten krabat här hemma.
Istället har det varit en mysig dag. Vi eldade lite i morse oxå. Var 8 minus när vi gick upp. (Ute, inte inne)
SEn har vi bakat. målat och spelat ballong. (bandy med ballong ist för bandyboll)
VI har ätit mat och tagit våra emdiciner percis som vi ska!
Helt enkelt en stor förbättring för att han inte gick upp mitt i natten.

Fredrik skulle egentligen på hockey idag.. Men det blev förhinder för den han skulle gå med..
Jaja. Han tycker det ska bli mysigt att få vara hemma istället, Och vara emd "familjen" Sånt händer ju lixom alla!
Istället för att bli grinig och bråka om att han inte kunde..
LÄRDOM TILL DIG SOM LÄSER, DU VET VEM DU ÄR! Precis... Det är sånt som händer när man inte är singel, eller lever i ett förhållande som singel! Och då menar jag att man faktiskt inte är tillsammans fast man har ett förhållande.
För hur kul är det att aldrig göra ngt med den man älskar? Att alltid ha "tjejkvällar" respektive "killkvällar"
Ok att man ska få ha det! Men seriöst? Jag umgås mycket hellre med min sambo ihop med minna vänner. Än med mina vänner UTAN min sambo. Räcker det inte med att han jobbar på dagarna och sover på nätterna? Hur många timmar blir det kvar då? För den delen så behöver man inte kväva varandra.
Då händer det sådana saker som att man "råååkar" bli gravid med någon annan än sin kärlek. Och så skäms man för att inte våga berätta det. Trots att alla ändå vet sanningen! Och att sanningen är fantastisk och att man borde berätta för alla hur underbar ens kärlek är som kan förlåta och gå vidare även om man gjort ett snedsteg.
Du är inte mer än människa och VI ALLA gör fel någon gång. Stå upp för det! Varför skäms du? Du har en otroligt romantiskt historia att dela med världen! Och om man själv gjort sådana fel, hur kan man då dömma andras förhållanden som du gjorde? I don´t get it.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: