2012-02-27
 15:52:00

Träningsvärk

Öhhh.... 100 sittup och rygglyft kanske inte var den smartaste iden? Men nu fram till finalen i BB huset ska jag fan ta mig lyckas alltså!

Så det är bara att kämpa vidare. Och i slutet ska jag klara alla på raken och inte göra uppehåll på dem.
Som när jag höll på med gymnastiken. Då gjorde man vissa dagar 1´000 Sittups och rygglyft. 100 i taget med en minuts vilopaus innan man körde 100 till och tog två minuters paus, sen höll man sig på två minuter tills man var färdig :)

Förståeligt att man kallades för biffen när man gick i skolan :p
Nåja, Inte VARJEEEE dag. Men åtminstonde de flesta. Idag gör jag uppehåll eftersom jag är krafigt förkyld.

Nu ska jag jobba lite så hörs vi sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: