2012-02-08
 07:17:55

Mardrömmar....

Usch,..  Jag tillhör skaran som drömmer väldigt livligt och konstigt. Och framförallt drömmerr jag mardrömmar..


Dessutom kan jag gå och må dåligt över mina drömmar i flera dagar efteråt om det vill sig riktigt illa.
Och inatt hade jag en sådan dröm. Jag vaknar av att jag gråter. Och sen sitter känslan kvar jätte länge. Det är fruktansvärt jobbigt och obehagligt!
Inatt lämnade F mig för en tjej som heter Anna. Anna med något konstigt efternamn. med dubbel d i slutet.
Jag blev helt ärligt totalt förstörd. Och när jag vaknar så GÅR DET INTE tänka att det var en dröm. För Han har ju en egen vilja. Och även om vi har det bra nu. Så vet man ju inte hur det ser ut om hundra år?!
En dag kanske han inte känner samma för mig som han gör idag. Och då är han fri att gå ifrån mig.

Drömmar är ofta en bearbetning på saker man varit med om. Eller en bearbetning för det som vi är mest rädda för ska hända. Visst är hjärnan smart? Så medans vi sover tar hjärnan hand om alla intryck vi uppleft. Och När den är klar med det så går den ännu djupare in i själen och förbereder oss på det värsta..


Så nu vet ni att det jag blandannat är mest rädd för är att bli lämnad av min fina F.
Andra drömmar som återkommer är tsunamis där jag försöker rädda alla barnen på stranden. Men alltid, alltid och åter igen ALLTID så är det något barn jag inte hinner med.. Jag vill rädda alla barn där ute i världen. Och det går ju inte?! Jag bär dem som om de vore handväskor över hela armarna och det spelar ingen roll om de är tungt. Jag ska ha med mig ALLA barnen! Jag kan inte välja att mitt barn betyder emr än andras i en sådan situation. Alla är de barn som betyder lika mycket för någon annan även om inte jag har det bandet till dem.
Såå.. Förlora familjen är min största rädsla. OM jag nu har någon fiende med dåligt psyke där ute så har jag ju gjort bort mig. Men det tror och hoppas jag inte ni har!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: