2012-02-13
 17:25:50

Hujeda mig!

Uschusch usch!!
Ska man vinna något så måste man först våga investera.. Just nu är det inte jag som investerar.. Det är min sambo.. Och vad gör jag? Jag leker runt och spenderar pengar jag inte har! Fy bubblan vad ont jag får i magen då...

Nu har jag iaf säkrat upp mig fruktansvärt mycket inför alla visningar jag tänker ha nu till våren. Vi får se om lite mindre än två veckor så kommer flera kartonger med fruktansvärt finfina! produkter hem till mig :)
Dessutom en massa kataloger som man måste ha med sig ut på visning!


NEEEEJ!!!!!! F kom precis hem och jag visade honom mina inbjudningar på nya katalogen!
Jag har skrivit fel datum.. 50 sidor åt helvete... Får ta en bläckpenna och korrigera en efter en... SUCK!

Söker du ett roligt extrajobb eller vill ha en egen visning??
RING MIG! 0708-206686 så berättar jag mer! ////IDA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: