2011-10-06
 14:35:31

Time goes by so slowly...

Och med den frasen så slutade alla likheter med låten som Madonna sjunger.

Jag vill flytta och jag vill flytta NU!!! NU vill jag flytta.. Redan idag.
Jag önskar att allt redan var klart. Att vi slapp vänta ytterligare ngra veckor innan vi får nyckeln.
Nyckeln till vårt hus. HUS! Hur galet är inte det? Stort är det oxå. Inte alls för litet. Inte alls trångt eller oplanerat.
Det är fint. Det är PERFEKT!
Jag är så otroligt jävla glad att just vi fick köpa huset av de nuvarande ägarna. Vi borde köpt triss på en gång.

Madonna är ju ett väldigt kännt namn. Visst är det så. Någon annan som oxå är väldigt stor är Steve Jobs.
En man jag innan idag typ inte ens hade en aning om att han existerade.
Klart jag vet att någon stått bakom företaget Apple och att någon måste ha lämnat många ideer och synpunker om alla produkterna. Men mer vet jag inte.
Nu vet jag att han dött och att det har fått löjligt mycket respons. Precis som alla andra händelser. Mycket pågrund av facebook tror jag. En ny form av djugeltrumma. Där alla måste skriva RIP Stefan Liv. RIP Amy Whinehouse. Samtidigt som ingen brytt sig om personen tidigare.

Norge. Alla dess jävla pin med flaggor och betydelser som visar att man bryr sig. Att man är en fin människa som ägnar så mycket tid till döda på Utöja (stav?) Att de minnsan tycker synd om familjerna.
Eller en anti sverigedemokrat blomma för att visa alla runtomkring att man inte har några som helst förutfattade meningar. Jag har det. Jag har väldigt många oxå. Jag möter mycket hellre en tjej i snygga respektabla kläder i en mörk gränd än en killgäng med huv-tröjjor. Mycket hellre. Varför? Tjejen kan lika gärna våldta dig tänker du kanske? KLART hon kan. Men statistiken visar på någonting helt annat.

Don´t pretend you don´t know what I´m talking about.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: