2011-12-21
 07:38:03

21/12-2012

Det slog mig precis. Nu när jag skrev rubriken.
Att idag om hundra år har vi ett datum som går att läsa både fram och baklänes,
Ett palindrom datum helt enkelt.
Hundra år. Herre gud! Då lever inte jag längre.
Frågan är vem som egentligen gör det.
Det är en fruktansvärt skrämmande värld vi alla lever i. Det minsta man kan göra är att källsortera och återvinna.
Sälj sådant du inte längre använder istället för att slänga det.
Köp begagnat.
Oj jag tror jag tappade fokus lite.
Skulle med älskling in till Tierp i morse. Men det är otroligt viktigt att lyssna på kroppen.
Och hade jag inte gjort det idag så hade jag fått ångra mig. Bad times. Det är julen som ska vara röd, Inte jag....
Så jag stannade hemma istället.
Gjorde en baconröra och smällde i mig sådär lite försiktigt till frukost. Mhmhmm..
Viktväktarna nästa?
Hörs...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: