2011-08-17
 20:38:58

Spontanvisning

Vi har ju bokat visning till nästa lördag. Då har jag inte Sonen och vi kan i lugn och ro ägna oss åt de som är intresserade.

Dock fick vi i kväll in en spontan visning, VIssa kanske vill förbereda sig, panikstäda, klä upp sig och verkligen lägga ner tid.

Nu sitter jag i mjukisbyxor, och han får helt enkelt acceptera att jag inte sitter och kollar på tv hemma i kostym och lackskor. It´s just not me...
Och det är ju lägenheten han ska kolla på, inte mig :)


MÄklaren ringde idag på eftermiddagen oxå. Hon har mottagit vårat bud och så får vi se på Fredag om besiktningen är klar, Det visar sig att mäklaren inte alls är en grinig tant som jag fört trodde med tanke på den förra bostaden som såldes. Alla gör vi misstag. Vi är ju bara människor.

Let´s face the facts, last impression is the best policy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: