2011-08-22
 07:17:27

Priset går till...

Mig!

Just nu känner jag mig som den jobbigast köparen i historien, Ringer till assistenten såfort jag inte får ett svar från den Ansvariga mäklaren.
Jag gör det inte för att jag vill vara en jobbig kund.
Utan för att jag är totalt nedbryten av denhär prosessen samtidigt som det pågår mycket privat.

Självklart förstår jag att hon kan ha mycket runt omkring sig och kanske inte hinner. Och det accepterar jag.


Ja, vi har fått lite klarhet iaf hur det ligger till. ÄN sålänge har ingen annan lagt ett högre bud, och mäklaren har verkligen inte haft tid att lägga upp vårt bud pågrund av att hon haft väldigt många visningar i helgen.
Budet har iaf framkommit till säljarna och de låter väldigt trevliga när jag pratat med dem :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: