2011-08-18
 15:17:23

Nervöst.

Japp, I morgon är det visning, Känns som om det var flera månader sedan vi bokade den.
I morgon alltså. Först Jobb och sen visning och vidare för att hämta lilla skrutten M <3...

Har mått illa, haft svårt att äta, sovit dåligt, grubblat mycket. Ja de senaste dagarna har inte varit roliga alls. Ångesten har stått mig upp i halsen. Pfft. Jag som brukar klara av stress bra. Som en Asp har jag skakat stundtals.

Är det verklighet dehär? Är det verkligen, verklighet på riktigt?
Ska jag och F som träffades för drygt ett år sedan flytta till ett hus? Huuh..
Hjärtat sitter i halsgropen. Det är stort för mig.
Är det normalt att bli osäker då? i sådana situationer? Att börja fundera på om man gör rätt?
Det finns inget i mig som säger att det är fel. Men jag funderar ändå...

Idag har ajg varit riktigt otrevlig mot folk (inte så att jag ber dem dra åt helvete direkt, det gör jag inte)
Men jag har stirrat in i skärmen på jobbet, inte mött folks blickar inne i centrum utan hållt mig lite mer för mig själv.
Det är både skönt och jobbigt på samma gång.
Jag ska ner i källaren och fixa tvättid nu. Fatta vad bortskämd man är med tvättmaskin som inte befinner sig i tvättstuga. Iof går det superlätt att tvätta här. Två maskiner, torktumlare, torkrum och stryk/mangelrum Typiskt att jag inte gjorde det igår när jag ändå var nere!
Jaja, Man kan inte tänka på allt...



Jo just det. Om någon har ett jobb i anslutning till Tierps kommun går det bra att höra av sig.
Jag är lättlärd som tusan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: