2011-08-13
 08:54:54

Nästa mål?

Det känns inte så kul att lägga upp länkar på de objekt vi söker efter. Det är ju nämligen så att Hemnet, fastighetsbyrån, svenskfast. osv tar ju bort sina objekt när de inte längre finns kvar. Det skulle resultera i att många länkar jag lägger ut kommer vara helt tomma. (hittar ni sådana så meddela mig gärna)

Det är ju inte så kul.
Igår gjorde vi en såkallad Plus- och minuslista.
Det fick oss att tänka lite extra. då det även finns ett annat objekt som är intressant för oss i dagsläget.

Dock är det inte visning på den förens nästa söndag. Och då passar det inte för oss att kolla på den.
Jag har hört av m ig till Mäklaren idag för att se om familjen kanske har möjlighet att göra en akutvisning för oss idag när vi ändå ska åt samma håll.

Idag borde jag röjja lite. Plocka undan kortleken som ligger här på bordet, sortera badrumsskåpet, osv. Även om det är en bekant, så gör första intrycket oerhört mycket. Det vill du aldrig förstöra.
Tänkte ta mig till biblan oxå för att skriva ut de dokument som vi får i Mäklarpaketet.








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: