2011-08-26
 01:16:48

Hemlis.

Jag besitter just inatt en hemlighet. En hemlighet som Bara jag och Sandra Lilja vet. En hemlighet som är trygg att bära och som gör att jag ligger sömnlös! (sitter framför datorn och inte alls ligger i sängen och vrider och vänder på mig)

Kollar runt på massa bloggar, läser aftonbladet. Kollar Hemnet. Målar naglarna (har för bråttom dock målade andra lagret innan första han torka ordentligt så det ble kladdigt, får börja om i morgon)
I sovrummet har jag mina två hjärtan ligger och sover.
Jag borde egentligen spva för flera timmar sedan. Var trött vid tio men sedan hände något. Kan det vara den sista koppen kaffe eller min fina, fina hemlighet?
Den som hänger kvar i bloggen kommer få veta tids nog.
Det bör iaf inte dröja mer än en vecka! Men man vet ju aldrig. Just nu får det förbli hemligt och bra!
Även om det kanske inte slutar på det viset. Man får alltid hoppas....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: