2011-08-17
 14:03:07

Dåså

Vi har lagt ett bud, Ett bud som i dagsläget är det ledande budet. Men om mäklaren väntar till söndag innan denne meddelar säljaren eller inte får vi se, vi har nämligen inte hört ngt sedan vi la det.

Om det är meningen att vi ska ha dethär huset så kommer vi att få det, Annars finns det massvis med olika reserver där ute.
Idag på mailen hade jag fått ytterligare en som är intresserad av lägenheten,
har tagit en massa mibil-bilder och mms:at, Tänk vad lätt det är egentligen med all "ny" teknik.
Igårkväll när sambon kom hem, skrev vi ut en massa "till salu" skyltar och tapetserade Gävle med,

Är det inte allas rätt att kunna annonsera på Typ Ica butiken??
En tjänst som inte bedrövar personalen särskillt mycket alls.
ICA vid dollarstore i Gävle har inte den möjligheten, Vilket gör att jag INTE kommer handla hos dem något mer.
Så grinig kan jag vara. Men det är en principsak för mig när en butik kan tillhanda hålla mig större tjänster,väljer jag självklart deras sortiment oxå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: