2011-08-30
 00:06:26

Bygga nytt?

Ja det går! Du kan bygga ett helt nytt hus för 1,5 miljoner kr. Men det kommer krävas tid, engagemang och jävlaranamma!

Det kommer krävas timmar av jämförelse, offerter med lyx:en borttagen och enbart viktigaste möjligt.

Jag kommer OM det blir så att vi bygger.. Redovisa alla kostnader här så ni har möjlighet att följa det.
Frågan nu är om vi är beredda på det samtidigt som vi ska ta hand om jobb, oss själva, MELWIN FRAMFÖR ALLT!!
Och samtidigt lägga ner all tid ett hus kräver.

Jag har kollat på stomrest och inga extra tilllägg.

Vi får se, Jag återkommer på den biten.

Idag ringde mäklaren jag var i kontakt med förra veckan då mitt batteri inte höll.
Han kommer hit i morgon kl 11 och ska se vad vi kan komma överens om.

Så måste sova lite nu så jag hinner städa lite innan.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: