2012-03-20
 20:57:39

Underbara dag!

Har mått så bra idag. 

Åt mysig frukost ihop hela familjen, Sen åkte vi iväg för att möta upp F´s arbetskamrat. De lämnade sedan mig och M på nickislekland i Uppsala. Därefter gick jag och Melwin iväg och handlade en massa finan kläder till mig. M fick vara utan dag . Det blir hans tur nästa gång ;)
Och så träffade jag Agge. Var sjukt längesen jag träffade honom nu. måste vara dryga två år?!??? HAha och så träffades vi VARJe dag förut.. Sjuk ju helt enkelt?
Blev en snabbis in till stan och träffa Benji oxå Men var tvungen att lämna herrarna ganska snabbt för Jag och M skulle möta upp M2. Så jag och M2 käkade mat. Gick på stan. Matade fåglar med Melwin. Sen hittade vi en lekplats med dagisbarn i M´s ålder. Blev där i nästan 3 timmar! Vid denhär tiden så var det nästan dags att ¨åka hem så vi tog en liten fika innan och eftersom E skulle hem igen så åkte vi förbi fullerö. Och gick i den underbart mysiga butiken. F sa att han blev snurrig!! Hahah  typiskt män?
M och jag har skrattat så vi fått ont i magen. Sen badade vi när vi kom hem, åt fruktansvärt god lax! Och nu blir det sängen. Är sjukt trött och det var liten oxå 5 minuter sen sov han som en stock!
Att f redan har lagt sig gör det inte mindre lockade heller! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: