2012-03-22
 11:37:11

En gång..

Ingen gång, två är lika med noll. Kom och lär dig samvetes ekvation!

Så sjöng Björn Rosenström under min storhets tid i ungdomen! Och tillsammans med mina absolut bästa vänner stod vi fulla glada och extremt fria i publikhavet och vrålade i kör! sen gick vi genom göteborgs gator och jag hamnade på sjukhuset med en spricka i armbågen. Tyra gick vilse och tillslut frammåt halv sex på morgonen hittade vi på varandra inne på centralen allihopa igen. Som för övrigt var fylld av massa scouter som vi battlade mot hej vilt! Inte kunde de sova när det var fest eller? VI spelade musik så de nästan fick hämta vaktbolaget.. Hahahaq det var tider det.. Lite skillnad från nu..

Idag betyder samma visa inte riktigt samma sak för mig.

Fick mitt Dataprov tillbaka.. MVG.. Omg.. Japp ni hörde rätt!
En gång är en slump, två gånger ett sammanträffande. Tre gånger..

Tja tre gånger är ett kvarståeende betende och jag är sjuk jävla grym måste jag säga. Ni som tror ngt annat är inne på fel sida ;) Suckers...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: