2012-03-16
 07:56:45

De vill ha mig.

Haha.. Ja jag skrev för ett tag sen om ett jobb jag skulle göra som jag tackade nej till.. Men de jävlarna vill ha mig soooooo bad! Så de funderar nu över att ändra på allt pga mig ;) Aja. De skulle höra av sig i eftermiddag om de hade möjlighet. De är "inte bara" att ändra för en person sådär. Vad ska de andra säga? Måste de kanske ändra för de oxå bara för att de vill ha mig lixom? Hahaha! Isf få blir det en resa till Stockholm i helgen :) Men jag sa det att fixar de inte alla mina önskemål så kan de glömma det. Vi får se om de har utrymme för det!
Och att jag inte är en jävla rockstar?
Jag är fan precis lika viktig ändå och vill de ha mig, ska de fan få betala för det oxå!
Igår fick jag veta att FE provet hade gått bra, Fick inte veta om jag fått VG eller MVG. (jag tropr på det förta alternativet) Men när jag frågade om jag iaf fick godkännt så fnyste hon åt mig som trodde jag fått så lågt betyg! Hahaha Skön lärare!  Väntar fortfarande på dataprovet! Får jag nog reda på idag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: