2012-01-05
 11:59:19

Drömmar

Har en tjejkompis jag gillar väldigt mycket...
Hon har en dröm. Vem är jag att krossa den drömmen?!
Självklart står jag vid mina vänners sidor och peppar dem till max. De klarar det! Bara de vill!
Speciellt denhär drömmen är kanske lite svår. IAF för mig!
Men för henne??? PFFT Lätt som en plätt. Så även om någonting tycks svårt för mig så måste man ändå se till personen och glädjas med dem!
Min dröm... En egen herrgård, Hotellverksamhet!
Lätt för mig?? PFFT Pyttsan heller! Skitsvårt! Först ut är en budget. Hohoho! Roligt skämt va?
Skaffa en budget till En hotellverksamhet när jag går i skolan på bidrag?!?
Hahahah!!
Jag hade skrattat.. Men det gör jag inte längre. För ajg vet att någon dag så är det mitt! Om jag så är 65 när det sker!
Men Jag VET att jag kommer dit tidigare. För det har varit en dröm under så lång tid att det inte finns någon annan möjlighet för mig än att komma dit..
Första steget är ju just Skolan. Företagsekonomi. Språk.. Organisation och ledarskap...
Ja ni ser? För att nå sin dröm kan man inte sitta på röven i tio år på sin gammla arbetsplats och drömma sig bort.
Man måste göra aktiva val.
Vad är din dröm? Har du gjort ngt aktivt val för att komma dit?
Pöss å kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: