2012-02-26
 22:23:34

Wtf?

Stämmer att hon läser bloggen, men hon önskar mer inlägg om pyssel gärna shabby chic som du var så bra på i tidigare blogg. Är inte så intresserad av det privata, mer än det som ger henne inspiration. Hon önskar dig inget illa, utan hoppas att du hittar vad du söker inom dig och inte känner behovet av att andra måste bekräfta att du är tillräckligt bra. Hon vet inte vem du är idag, hon vet bara vem du var, osäker på dig själv trots din talang. En isäkerhet som kostat dig många vänner. Hon var nog paff, som sagt inte det mest givna stället att träffa någon man känner igen på, speciellt inte i sunkga mjukisar(hon syftar på sina egna). Du behöver inte oroa dig, hon vet sen tidigare att du inte bryr dig om henne


Hur fan vågar du gå in på min blogg och skriva såhär?
Jag ska ge dig ett sista uppmuntrande inlägg.. Eftersom jag vet att du fortfarande engagerar dig i att gå in här.
Stämmer att hon läser bloggen, Japp Jag visste det redan INNAN du skrev till mig.  Who the fuck cares?

men hon önskar mer inlägg om pyssel gärna shabby chic som du var så bra på i tidigare blogg.
Precis, Min tidigare blogg. Inte denna.. Jag skriver och lägger upp det jag gillar. Inte det andra frågar efter,

Är inte så intresserad av det privata, mer än det som ger henne inspiration. Hon önskar dig inget illa, utan hoppas att du hittar vad du söker inom dig och inte känner behovet av att andra måste bekräfta att du är tillräckligt bra.
Vet du vad? Jag ÄR bra. Oavsett vad andra säger eller inte. Men jag är männsika, Vissa dagar känns allt åt helvete! Precis som för alla andra! Om du inte är intressead av det privata så behöver du inte komma hit heller ;) Det finns ett litet rött kryss i alla webbläsare. Tryck där.

Hon vet inte vem du är idag, hon vet bara vem du var, osäker på dig själv trots din talang. En isäkerhet som kostat dig många vänner.

Många vänner? Huuh? Vad snackar du om då ? Dig Sofie och Fredrika ? Lika barn leka bäst. Har aldrig i hela mitt liv stött på så mycket skitsnack som ihop med er (Dig och Sofie. Fredrika var annorlunda)
Jag VAR osäker därför sökte jag social status istället för trygghet i den kärlek jag inte hade. Du känner väl till marlows trapp ser ut?, Men du vet varför jag var osäker oxå. Ändå snackade du skit och gick bakom min rygg. Tro mig, jag var inte den enda eller värsta kålsuparen i detdär gänget!


Hon var nog paff, som sagt inte det mest givna stället att träffa någon man känner igen på, speciellt inte i sunkga mjukisar(hon syftar på sina egna).

Och jag bryr mig inte vad du tycker om mina kläder? Jag klär mig efter ändamålet och jag var inte ute på oscarsgalan. Antar att du gör det samma. Du är flerbarnsmamma och vad passar väl bättre då än sunkiga mjukisar?

NJUT NU! Detta är min uppmärksamhet till dig ;) ENBART dig!  Ligger uppe till i morgon kväll sen är du Väck igen ;) Puss på dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: