2012-02-15
 18:44:19

Superhjälten IDA!

Idag har jag lekt superhjälte igen.. Eller superhjälte? Superhjältinna kanske det heter? Skulle göra J sällskap till biblioteket när en man med rullator ramlade omkullvid övergångsstället..
Som den HERO jag är så hoppade jag ut ur bilen och lät Julia fortsätta sin färd. Sen trotsade jag snöhelvetet som vid denna tidpunkt inte föll efter naturens lagar. Utan mer i vågrät riktning. fy fan i helvete. USCH! Gick till stationen efter att jag burit hem mannens tunga kassar och försökte ta skydd i vänthallen på stationen. Utbytte några korta meningar med tierps alkisar och sen gick jag därifrån. Jag är inte så extremt förtjust i att röka inomhus så det var inget stället för mig...


Har suttit i telefon med min lärare nu en tio minuter. Fantastisk kvinna! Verkligen! Nu blir det vetevärmaren filten och soffan resten av kvällen. Sen en varmvarmvarm dusch innan jag lägger mig för å sova. För jag är sjukt kall och trött......


PS.. jag, JAG skottade uppfarten diag igen ;) Det ni! Det är kärlek på hög nivå. När man gör ngt man verkligen avskyr för att sin älskade ska slippa när han kommer hem...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: