2012-02-16
 11:31:00

Korrigering.

Sär skrivning...
felstavnign....
liten bokstav i Början och STora mitt i...
komma, Och.
Ajg. itne ...
Upprepade svordommar.


Jag vet att det är många fel i bloggen. Jag hoppas ni har överseende med det. Jag sitter inte och korrekturläser inläggen jag gör. Sen så är jag liiite för snabb på tangenterna...
Men ibland när jag går in själv och läser. Jag då ser det så barnsligt, motbjudande och hemskt ut!
JAG VET! Förlåt! Jag kan inte hjälpa det. Jag skriver det jag tänker. Även om jag inte tänker så speciellt djupt på bloggen som mina andra tankar i vardagen. 4-5 gånger i veckan ringer jag min farmor.
Hon är nog den smartaste jag känner. Och vi diskuterar livet, relationer, framtid och lärdommar. 

Så jag vet att jag har en hel del fel här inne. Jag är medveten om det. Ni får ha överseende med det helt enkelt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: