2012-02-01
 17:32:41

Hemstudier = -

I morgon är det ingen riktig skoldag.. Det blir hemstudier på en massa olika övningar istället. Dock kommer jag nof åka till skolan någon timme bara för att kunna få hjälp om det hänger sig.. Göra lite i kväll, Och resten som jag itne fattar i morgon.. Ibland förstår man lixom saker men måste fråga en extra gång så att man är helt säker...??
Dessutom är jag skitdålig rent ut sagt på att göra uppgifter hemma.... Blir lixom inte av. Så kommer jag på det 10 minuter innan de ska vara inlämnade... 
Har en tjej i min klass som är så mysig! Hon kommer nog hit om ngn helg så ska vi käka lite och kanske kolla ngn film har vi bestämt! Alltid kul att träffa nytt folk.. Så får man se vad det blir av det hela senare lixom.
Behöver ju lära känna någon lite innan man kan ge sitt riktiga utlåtande om dem. Men hon verkar vara genuin utan en massa tester på sina kompisar och en massa skitsnack :)
F handlar på klubbdagen i Tierp just nu (kanske är klar redan, vad vet jag?)
Massa mat till typ en tia eller två... Hur bra?!!!

Själv har jag varit hemma snart en timme och konstaterat att jag inte riktigt fått bort all luft i elementen men att pannan nu fungerar! PEPPARPEPPAR! (knacknack)  Inget läckage heller faktiskt!
Ska ordna en film till min lärare ikväll oxå hade jag tänkt. Vilket påminner mig om att jag måste komma ihåg att skicka samma film till min farmor!

Dessutom har jag hunnit laga mat och tagit det lugnt ett litet tag oxå. Fantastiskt vad mycket man kan hinna med när man ine har så mycket tid. Kvar att göra idag är att Tvätta någon maskin med handdukar! Det är HELTSLUT!
Och man vill ju gärna inte plocka upp någon ifrån tvättkorgen när man är nyduschad direkt :p
Nu verkar det som om F kom så ska ner till honom och äta lite mat nu! Hörs :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: