2012-02-04
 07:07:23

Godmorgon.

Liten har försökt få upp mig sedan halv sex. Men si det gå icke! Så tidigt får man inte gå upp en lördag.
Halv sju är mer humant och nu sitter han brevid mig under både filt täcke och morgonrock och myser. :)
Går kvällen spenderades som monster, dansandes till ett gammalt kasettband med Magnus Uggla.
och så körde vi lite limbo oxå. Med filtar på huvudet. Fråga mig inte vad allt var, men kul hade vi!
Efter kvällsmaten fick liten en miniskål med några chips i. Sen var det sängen som gällde.
Hade kunnat gå och lägga mig redan då vid 19. Men efter att M somnat tasade vi upp och kollade på tv istället...

Beställde lite kläder igår oxå.. Ellos hade rea. :D Iof förra årets vårkläder som rea:des. Men jag är inte något modelejon. Jag går min egna väg... Så fyndade några fruktasvärt fina plagg :) Hoppas bara de sitter lika fint på!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: