2012-02-17
 09:29:33

En ny dag...

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Dock vaknade jag mitt i natten av att telefonen stängdes av?

Konstigt, Men ingen har ju sagt att den är som den ska heller...
Jag har varit vaken drygt en timme. Pratat med Erica om vi ska hitta på ngt i veckan när jag ändå är ledig. 
Så istället för att vara ledig så är jag fullbokad...
Tänkte baka ngt kul idag. Erica fick igång suget ordentligt. Men så finns ju inte allt man behöver hemma...
Dumma dumma stora kakbloggare! Ni får allt att se så enkelt och vackert ut.. Det ÄR inte så enkelt utan verktyg och ingredienser.. :( Men en sockerkaka lyckas jag nog alltid med :P Hahah!

Blir dessutom jätteledsen över att jag är sjuk! Kan vara därför jag slarvar så mycket. Men jag älskar ju baser på vetemjöl. Och NEJ Det är inte samma sak om man använder annat mjöl. Seriöst? Har ni verkligen smakat på "annat" mjöl? Det blir inte alls samma sak. Och ska det vara, ska det vara på riktigt! Typiskt att jag skulle få så elaka smaklökar :(

Nu ska jag gå ner och begå självmord med lite havrefras*... Sakta men säkert...





*Obs, Vissa kanske reagerar stark på vad jag skrev med tanke på min bakgrund. Ursäkta för det. Jag menade inte att trampa någon på tårna...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: