2012-02-21
 18:29:29

7+!!!

WOW! Vilket väder vi hade idag!

Sol och plussgrader hela dagen.
Massor med tjöt och en hel del nya tankar.
Funderar hur man på 24 år inte hunnit med att prata med en från ett annat land.
Fast man varit i ett annat land nästan ett år så umgicks man bara med svenskar?
Aa jag tycker det är jättemärkligt!
Käkade kebabtallrik idag. Melwin fick pizza.

M´s pappa vill byta bytesdagar igen.. Till söndagar. Men förra gången vi hade det så var det verkligen itne bra för lite då han blev orolig.
Han han inte stabilisera sig hos familjen han var hos innan han skulle iväg till dagis.
Men nu vill han byta för att han jobbar?! Inte mitt problem. Jag har planerat skolan jobben och livet efter de veckor och helger jag har M nu.

Och att gå tillbaka till något som tidigare inte funkar bara för att testa?!
Nej det går jag inte med på. Det blir rörigt för Melwin.
Det är inte snällt. Och då låter det på pappan som om jag bara tänker på mig själv.
Att han gör detta för M´s skull. Ne de tror jag inte. Han säger att jag måste förstå honom som är så låst vid jour.

Jo men visst. Men byt jourhelg då?
Nej det går INTE!
Ne men byt veckor då.
Nej det går INTE!
Och ska han ha M varannan helg och jour varannan helg så kommer han itne ha en enda helg ledig och då kommer han snart ångra sig ändå.
Vi får se hur dethär slutar.

Ett steg fram och två steg bakåt.
Skrev ju för ungeför en veckasedan att det börjat gå så bra nu.

Känns om om han försöker motarbeta mig nu bara för att han vet att vi har gymnastik på söndagarna nu.
Borde aldrig berättat det känner jag nu..
Det ska inte behöva vara såhär..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: