2012-04-10
 15:19:31

Vänner...

Jag är kräsen! Jag fick en kommentar en gån för några månader sedan att jag förlorat vänner pga osäkerhet??
Haha det fick mig att både koka och skratta högt!!!
Jag har inte förlorat vänner pga osäkerhet.. JAG VÄLJER mina vänner..

Passar de inte, eller beter sig illa är de inte värda mig.
Jag avskyr fittor som går omkring som en tredje person och snackar skit om de andra.. Jag är ärlig. Konfrontera mig och du ska få höra mina åsikter.. Det är en av mina brister. jag har svårt för att ljuga...

En tjej vid namn V tex. det var hon som skrev kommentaren.. Jag trodde vi var vänner. Jag delade med mig till henne bakade kakor och gick över till henne och delade i princip ett år med henne.. Sen träffade vi en till tjej. V träffade henne först och hon introducerade mig inför henne.. S heter hon.. S började genast att snacka skit! Nu i efterhand förstår jag hur elak hon var både mot mig och V inte bara sig själv utan mot sina nya vänner! S berättade V:s hemligheter och berättade att V inte gillade mig pga min dåvarande pojkvän. Att jag bara var någon man kunde umgås med för barnens skull.
Att V inte gillade mig eller min dåvarande sambo. Jag blev sårad. Behöver jag förklara det?
Jag avskydde V och som hämnd på att V sagt allt detta elaka som hon gjort (sant eller falskt det får du avgöra sjäv V)
så berättade jag V:s största hemlighet... Att hennes dotter inte var hennes sambo´s utan en tillfällig kontakt från Tukiet.. tillfällig och tillfällig d et var en tidigare kille som hon knullade med under sitt förhållande med sin nuvarande. detta kommer förfölja henne hela livet...

Ja tyvärr var det så! Jag betedde mig så otroligt illa som berättade detta! Och nu tänker ni. Varför gör hon det igen??
För jag har ändrat åsikt! Jag tycker V skall vara stolt över sin sambo! För att de har två fantastiska barn ihop och att killen stannar med henne!! Att han älskar henne det är ngt att vara stolt över. Tro mig jag kommer berätta det många gånger... även om jag aldrig nämner ditt namn igen,


Det ni, detär det inte många som klarar! WOW! Visst är det häftigt??


Mina nuvarande vänner vet att jag är dålig på tider! Jag är fruktansvärd på tider och datum. De ringer mig och påminner så att jag inte glömmer bort.


S är en tjej som manipulerar och ljuger för sina vänner henne vill jag aldrig mer träffa!
Fy vad du är ful S! Hoppas du sover bra om nätterna!!!
Du ringde mig och var arg för att jag hade sagft till V att jag nog aldrig kiommer bli riktigt bra vän med dig.. Behöver jag det?

Nej, jag behöver inte dig ;) Och jag erkände exakt vad jag trodde och tänkt om dig! I DITT ANSIKTE! Jag ljög inte. Jag gick inte bakom ryggen på dig! Jag bedrog dig inte. Jag är ärlig. Allt som sägs är inte skitsnack som du tror.. Det finns många jag inte gillar inte bara för skitsaker utan för andra saker! Men det samtalet jag fick från dig var bara ett klartecken på varför jag inte gillar dig! Och V gjorde dessutom bort sig som inte kunde hålla saker för sig själv.. Menmen! Jag fick igen det jag hade gjort.. Dock så bryr jag mig inte om det..

Jag bryr mig fortfarande om dessa personer och önskar dem gott! För sådan är jag i mitt hjärta .. Jag önskar folk gott även o jag hatar dem och vill dem illa för stunden..


V OCH S! Lycka till med er två, ni är båda lika falska mot varandra. Hoppas ni har kul ihop hade jag varit er hade jag inte litat på någon av er.. V som snackar skit om din killkopis S,
Och S som berättar allt hon hör ifrån V..

Konstigt att jag inte vill vara vän med er??

Jag har vänner. Jag håller mig till dem.
Och sendan jag träffade F så har jag dessutomn inte bara hittat tillbaka till mig själv. Jag har blivit bättre hittat mina gamla vänner och min familj och dessutom fått nya fina ärliga vänner!


Skit ner er!


fy fan vad skönt att få ur sig detta det har jag velat länge! Tack och lov nu kan jag släppa det helt!


Anonym

Jag råder dig starkt att ta bort de du skrivit som berör min familj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: