2012-04-11
 12:02:27

Snyggingar vs fegisar.

Jag gillar inte fegisar. De är otäcka skrämmande och kan nog till och med vara farliga. Patetiskt att vara rädd att säga sin åsikt. Vad kan hända lixom? Oooohhh någon kan upptäcka att man inte har samma åsikter so what?? Vad gör det om mina vänner tex blir sura för att jag tycker kaffe är äckligt? Eller om jag inte stödjer kärnkraft? Om någon har det samvetet att säga till mig att jag är en nörd som älskar min sambo mer än livet? Då skulle jag skratta åt dem för att de själva inte har ett lika bra förhållande. Sen skulle jag glömma den dumma kommentaren. Men aldrig att jag skulle behandla min flickvän som skit. Många killar gör det. Tro mig har har stött på de flesta av mina killkompisar ihop med någon annan. Martin tex. Han påstår att han inte låg med Anna dendär kvällen 2010 FAST jag såg det guppa under täcket så förnekar han det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: