2012-04-10
 11:39:42

Fy fan!

http://www.tv4play.se/noje/pa_bar_garning?title=pa_bar_garning_del_3&videoid=2177639


Ta en titt på klippet ovanför.. De sista scenariot...


Fy fan i helvete. Jag ville knappt kolla för det gjorde mig så illa att ens iscensätta en så fruktansvärd händelse.
Den första mannen som inte gör någonting fick mig totalt förstörd! Hur i hela världen kan man, när man själv har barn bara låta personen slippa undan??

Jag hade, ta mig på orden, gjort personen väldigt väldigt illa! Jag hade slagit personen tills jag inte kännde mina egna slag längre. Jag hade skrikit högt och tagit kort på personen. Ringt polisen. Jag hade gjort allt på en gång.
Det är det värsta som kan hända en familj. Fy nu måste jag läsa lite på DYAC så jag blir på bättre humör....


De andra klippen var inte heller trevliga ont i magen fick jag.. sitter och bölar så sminket rinner. Men vad i helvete folk?? GÖR NÅGOT! AGERA!


Fegisar... Så jävla lamt att inte stå upp för sina medmänniskor.... Pffft...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: