2011-10-29
 19:47:10

Vatten problem och Rödfärg.

Så var jag rödhårig.

Har länge tyckt att jag såg så fin ut i "rött" hår från fotograferingen. Och idag när vi storhandlade så gjorde jag slag i saken och köpte röd hårfärg lite på impuls. Även fast jag egentligen trivs jag bäst i blond. Men rött kändes rätt idag.

Melwin åkte "hem "idag. och till Thailand i morgon.
Jobbigt men jag vet att han kommer ha kul och det gör det hela lättare.

Såå.. Efter att vi varit och storhandlat och kommit hem, sorterat fryst in, lagat mat, ätit druckit vin, gjort pannacotta, städat, Och färgat håret...

Så upptäcker jag att vi har VATTEN I TVÄTTSTUGAN. Och inte bra vatten från kranarna.
Utan över hela golvet.
Va fan? Helvete...

Försöker ringa de förra ägarna om de vet vad vi ska göra? Om de varit med om samma sak?!
Inget svar.
Ringer Ingalill.
Inget svar.
Ringer svärmor och svärfar. Vilka inte kan avgöra eftersom de inte kan se det.

Försöker med Förra ägarna igen. Lyckas och får reda på att det itne alls är någonting jättefarlig :)
SKÖNT! Kvällen är räddat. Nästa glas vin går fort.
Ringer svärföräldrarna igen och lugnar även deras nerver.

Snart är klockan 20.00. Då väntar Inception på canal+. Första filmen jag och älskling såg ihop på bio.
Jag älskade den! Fy tusan så jävla bra den var! Fredrik somnade. Jag fick smyg smekas lite för att hålla honom allert. (vi var på bio inget barnförbjudet alltså!! Bara lite spännande mys... Hmmhmm Vad tänkte du egentligen?)

Så, Trevlig helg allihopa ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: